FAQ

O nama

Kako je to raditi za nas?

Raditi kod nas ne znači raditi naporno, to znači raditi zajedno. Zajedničkim snagama i u dobroj atmosferi svi imamo isti cilj: biti najbolji i unijeti više zabave i uzbuđenja u igranje.

Nudi li Hattrick-PSK mogućnost rada u inozemstvu?

Budući da djelujemo u 5 država (Češka, Hrvatska, Poljska, Rumunjska, Slovačka) moguće je putem ove stranice prijaviti se i za otvorena radna mjesta u drugim državama članicama naše grupe.

Nudite li prilike rada za studente?

Studenti su bitan dio naše firme i u prosjeku uvijek imamo 20-30 studenata i zaposleno. Studenti imaju i opciju odrađivanja prakse unutar naše firme, za što se potrebno ranije najaviti i dogovoriti putem maila: posao@psk.hr

Zašto raditi za Hattrick-PSK?

Hattrick-PSK koji na tržištu djeluje kao članca FEG grupe, bez obzira na svoju veličinu nije izgubio temeljne vrijednosti na kojima je firma i osnovana. Atmosfera u kojoj i danas radimo je prijateljska, te svi zaposlenici bez obzira na hijerarhiju djeluju kao jedan tim. Uz to cilj nam je biti najbolji i pružati usluge koje bismo i sami željeli koristiti. Svi naši zaposlenici su stručnjaci u svojim područjima od kojih biste imali priliku puno toga naučiti.

Selekcijski proces

Gdje se mogu prijaviti na natječaje?

Na otvorene natječaje za posao možete odabrati jedan od izvora oglašavanja. Prijavu možete podnijeti putem naše stranice karijera ili preko web portala za oglašavanje na kojem oglašavamo otvorena radna mjesta. Uvijek nas možete kontaktirati i na mail posao@psk.hr.

Kako i koliko dugo se pohranjuju moji osobni podatci?

Podnošenjem prijave pristajete da Vaši osobi podatci budu korišteni tijekom selekcijskog procesa. Vaše podatke možemo čuvati u svrhu kontaktiranja kod otvaranja novih radnih mjesta kojem bi Vaše vještine i iskustvo odgovarali. Navedenu privolu u bilo kojem trenutku možete povući i Vaši podatci će biti izbrisani iz naše baze kandidata. Više informacije možete pročitati u Politici privatnosti.

Kako izgleda proces zapošljavanja?

Za svaku poziciju postoji ponešto drugačiji selekcijski proces u ovisnosti o zahtjevima radnog mjesta. U osnovi, svi kandidati prolaze kroz razgovor za posao nakon kojeg, za pozicije gdje su potrebna neka specifičnija znanja, postoji i testiranje. Svaki kandidat je tijekom prvog poziva upoznat s izgledom selekcijskog procesa.

Kako se mogu prijaviti za posao?

Proces prijave je jako jednostavan, samo odaberite poziciju za koju imate interes, ispunite online formu i priložite svoj životopis ili poveznicu na tvoj LinkedIn profil. 

Koji su uvjeti za radno mjesto prodavača/blagajnika u poslovnici?

U našim poslovnicama prvenstevno tražimo odgovorne i komunikativne ljude koji vole raditi s klijentima i biti im na usluzi. Od kandidata ne očekujemo prethodno iskustvo u prodaji, iako je svakako prednost imati ga.

Mogu li se prijaviti za više pozicija?

Da, možete se prijaviti na sve pozicije za koje imate interesa i posjedujete tražene kvalifikacije. 

Što termini grupni/mlađi/stariji znače u nazivima radnih mjesta?

Grupa je oznaka za sjedište naše (FEG) grupe u Pragu. Radna mjesta koja imaju u nazivu prefiks „grupni“ znače poslove koji se tiču čitave grupe i svih zaposlenika u njoj (svih 5 država i pripadajućih brand-ova).

Oznake mlađi i stariji tiču se prethodnog iskustva kandidata. Radna mjesta s prefiksom „mlađi“ označavaju da od kandidata ne očekujemo prethodno veliko iskustvo, jedino očekivanje je potencijal za razvojem svih potrebnih znanja i vještina. Za radna mjesta s prefiksom „stariji“ očekujemo bogato prethodno iskustvo koje će kandidatu, uz kratkotrajnu prilagodnu i orijentaciju, omogućiti brzu samostalnost u radu i dijeljenje iskustva s drugim zaposlenicima.

Trebam li neke specifične kvalifikacije ili iskustvo?

Općenito za rad kod nas trebate voljeti izazove, imati prijateljski stav i stvarati dobru atmosferu kako za poslove u poslovnicama tako i na pozicije u sjedištu. Od svakog zaposlenika se očekuje profesionalan pristup prema klijentima, partnerima i kolegama.

Ovisno o poziciji prethodna iskustva su obavezna (taj dio je vidljiv u svakom objavljenom otvorenom radnom mjestu). Primjerice, za voditeljske pozicije potrebno je imati iskustvo vođenja timova, biti fleksibilan te se prilagođavati i podržavati promjene i izazove koje su dio naše svakodnevnice, a koje podupiru daljni razvoj poslovanja.

Za svaku oglašenu poziciju zasebno su navedeni uvjeti koje tražimo, odnosno iskustvo i kvalifikacije koje bi kandidat trebao posjedovati.

Ukoliko trenutno nema otvoreno radno mjesto koje me zanima, mogu li poslati otvorenu molbu?

Uvijek možete poslati otvorenu molbu u za to predviđenom dijelu na našoj stranici karijera. Prilikom slanja otvorene molbe, molimo Vas da navedete koja radna mjesta/odjeli Vas zanimaju te priložite svoj životopis i/ili LinkedIn profil. Prilikom otvaranja pozicija za koje jeste zainteresirani bismo Vas u tom slučaju povratno i kontaktirali.

Za rad u poslovnicama, trebam li imati iskustvo u prodaji?

Ranije iskustvo u prodaji svakako je prednost kandidata za posao. Međutim, svaki naš novi zaposlenik prolazi kroz opsežnu i sveobuhvatnu edukaciju i trening tijekom prvih radnih dana. Naša edukacija omogućuje i onima koji nemaju ranijih sličnih iskustava brzu prilagodbu i samostalnost u radu.

Pogodnosti (benefiti)

Koje pogodnosti (benefite) nudite?

Plaćeni putni troškovi, osiguravanje potrebnih edukacija i treninga, godišnji bonusi vezani za radni učinak samo su neki od pogodnosti koje dobije svaki naš zaposlenik. Za svako otvoreno radno mjesto pojedinačno možete naći navedene pogodnosti koje biste ostvarili zapošljavanjem u našoj firmi.

Edukacije i razvoj zaposlenika

Nudite li orijentacijske (onboarding) treninge u Hattrick-PSK?

Svaki novi zaposlenik prolazi kroz unaprijed određene obuke koje su mu potrebne za uspješno obavljanje zadataka u njegovom radu. Osim toga, tijekom uvodne obuke zaposlenike se upozna sa samom firmom, njenim zaposlenicima. Cilj nam je da novo zaposlene kolege imaju pozitivno iskustvo u učenju novih znanja i vještina, ali i da se uspješno uklope u naše postojeće timove. Trajanje orijentacijskog procesa različito je s obzirom na radno mjesto, ali u prosjeku traje 3 mjeseca. S obzirom na promjene u poslovanju i često uvođenje noviteta, učenje zapravo traje neprestano i prati nas tijekom čitavog zaposlenja. Međutim od svakog novo zaposlenog očekujemo da se u periodu unutar 6 mjeseci prilagodi okolini i krene samostalno pridonositi svakodnevnom poslovanju.