Natrag na Blog

Blog

Rad u odjelu Tehničke i telefonske podrške

Standardni opis korisničke podrške nije nešto što je primjenjivo kod nas. U ovom članku predstavit ćemo vam rad našeg odjela Tehničke i telefonske podrške koji je prikladan za sve one koji vole izazove i rješavanje problema, brzo se snalaze u svim novim situacijama, a komunikacijske vještine su im visoko razvijene.

Tehnička i telefonska podrška u Hattrick-PSK na usluzi je svim našim internim i eksternim klijentima. Interne klijente čine naše kolegice i kolege u poslovnicama i na terenu. Eksterni klijenti su naši igrači i korisnici usluga te partneri. Zadatci i projekti na kojima radimo su raznovrsni, a neki od zadataka s kojima se naš odjel svakodnevno susreće su:

  • Informiranje i podrška klijentima kod stvaranja korisničkih računa, transakcija i drugih zahtjeva, te rješavanje eventualnih poteškoća ili prigovora. S klijentima komuniciramo raznim kanalima: e-mail, telefonski pozivi, chat, društvene mreže i dr. Neke poteškoće s kojima se naši klijenti susreću zahtijevaju suradnju s drugim odjelima stoga je timski rad kod nas obavezan i uvijek prisutan te je prirodno da je ovakav odjel centar organizacijske strukture i vrlo dobro upoznat sa svim procesima i procedurama unutar naše tvrtke.
  • Tehnička podrška kolegama i kolegicama u poslovnicama te terenskim tehničarima na terenu
  • Komunikacija s dobavljačima raznih usluga u svrhu otklanjanja poteškoća (telefonski operatori, casino operatori, payment provideri i sl.)
  • Suradnja s marketingom prilikom aktivnosti i akcija usmjerenih na naše klijente kao što su bonusi, nagradne igre i dr.)

 

Naša firma i broj naših klijenata konstantno raste, a mi svojim pristupom klijentima nastojimo pratiti sve nove trendove. Stoga karijera kod nas omogućava razvoj za svakog pojedinca s različitim interesima. Naš posao je uzbudljiva kombinacija sporta, komunikacije i tehnologije. Naši klijenti su nam na prvom mjestu i s njima želimo ostvarivati dugoročnu i uspješnu suradnju, a upravo odjel Tehničke i telefonske podrške ima ključnu ulogu u toj misiji.

Autor: Ivan Kovačić, Rukovoditelj odjela tehničke i telefonske podrške
Tim: Customer Service